RAHSIA SIHAT MENAWAN

Mineral Coffee....Kopi GARAM BULUH


Pernah tak uols minum kopi bergaram??

~ tak ada gula

~ tak ada kolestrol

~ tak ada pewarna???

coffee ni tak bergula, the only coffee yang ada garam...dan guna Garam Buluh lagi ( garam buluh bukan garam biasa...bagua untuk kesihatan). Yang bestnya pasal coffee ni, rasanya lemak-lemak macam tu. Tak terlalu pekat sampai melekat di tekak. Ala-ala cair tak cair..just nice la senang cerita. Bila isikan air panas, aromanya semerbak ...menyegarkan. Sedap sangat.. yang tak suka coffee sure akan minum coffee punya...Orang yang dah minum coffee ni sure akan repeat order punya.

Bagi yang berpenyakit, jangan risau yer, sebab bila minum takkan kencing manis punya, bagi yang migrain.. bila minum coffee ni in shaa Allah akan release migrain, rasa lebih ringan dan lapang. Kebanyakkan yang minum ni memang migrain, pesakit kencing manis bila minum coffee ni , kencing manis stable je..takkan naik bacaannya. 

Bagi yang berdiet,bila minum rasa coffee ni akan sentiasa rasa kenyang. Tak lapar pun...Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan....Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.....Menghilangkan keletihan fizikal dan mental.....Melegakan tekanan.


Harga pun tak mahal mana baru RM30.00 sahaja ( 20 sticks). postage untuk semenanjung RM 7 dan sabah sarawak RM 11. Kalau berminat, boleh la sms/ whatsapp 012-5560896 yer...


Aroma istimewa Hai-O Mineral Coffee berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Hai-O Mineral Coffee bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.

RAMUAN UTAMA:
kopi Robusta, garam buluh

KEBERKESANAN:
- Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan.
- Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.
-  Menghilang-Melegakan tekanan.

CARA PENGAMBILAN:
Bancuhkan sebungkus Hai-O Mineral Coffee dengan 150ml air panas, boleh diminum selepas dikacau dengan rata.


Cepat letih?
Banyak angin dalam badan?
Ada gastrik ?
Nak berjaga malam?


Jom try KOPI MINERAL....
Kopi ni mmg special & lain dari yag lain....KERANA.....:
- TANPA GULA- sangat sesuai utk yg ada DIABETIS/DARAH TINGGI
- KURANG KAFFEIN- sesuai utk ANAK2 & mereka yg ada MIGRAINE
- TANPA BAHAN PENGAWET- sesuai utk SEMUA GOLONGAN termasuk ANAK2 YG SEDANG BELAJAR

- TANPA KOLESTROL
- Mengandungi GARAM BULUH- Kaya BAHAN MINERAL & elemen mikro yg baik utk KESIHATAN






KOPI MINERAL NEUTRALKAN ASID DALAM BADAN:
- Perut rasa kenyang
- Turunkan paras gula
- Turunkan tekanan darah
- Lancarkan sistem perkumuhan
- Turunkan berat badan
- Hilangkan gastrik dan kembung perut







Stress. ..sakit kepala. .. ..jom berehat dulu dgn scawan mineral coffee. ...turunkn tekanan darah....yg ada kencing manis pun leh turunkn bacaan gula....yg ada migrain pun boleh minum....tanpa kafein. ..tanpa gula. ...tanpa bahan pengawet....kaya dgn garam mineral & satu2nya kopi dgn garam buluh. ..